Translate - ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ

SLIDESHOW / ZAKYNTHOS

ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ (ΑΝΔΡΕΑΣ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ)


Τηλεφώνησα στο αρμόδιο γραφείο στη Περιφέρεια και ζήτησα να με πληροφορήσουν τη διαδικασία αίτησης ένταξης της κηραλοιφής στα προϊόντα οικοτεχνίας, δηλώνοντας ταυτόχρονα το όνομα και τη ιδιότητα μου. 
 

 
Ακολούθησε η παρακάτω στιχομυθία:
 
-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ: -Κύριε Καθηγητά θα πρέπει να γνωρίζεται ότι η νομοθεσία εντάσσει στα προϊόντα οικοτεχνίας μόνο τρόφιμα και οι κηραλοιφές δεν είναι τρόφιμο.
 
-ΕΓΩ, μιλάτε για την απόφαση 4912/2015 όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β 2468;
 
-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ: Ακριβώς κε καθηγητά διαβάστε την απόφαση αυτή αφορά μόνο τα τρόφιμα.
 
ΕΓΩ, Ευχαριστώ, έχω διαβάσει όμως και τη τροποποίηση της συγκεκριμένης απόφασης όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 866/ 2017 στο άρθρο 3 παράγραφο ΙΒ, στην οποία κατατάσσονται στα προϊόντα οικοτεχνικής παρασκευής και τα ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΠΩΝΟΠΟΙΙΑΣ από ελαιόλαδο. Είναι τα σαπούνια τρόφιμο;
Ακολούθησε κάποια σιγή δευτερολέπτων και μετά η επική απάντηση της προϊσταμένης.
 
-ΑΥΤΟΙ ΠΙΕΣΑΝ κ. καθηγητά. έβαλαν βουλευτές, πολιτικούς φώναξαν και έγινε!!!.
 
ΕΓΩ, δηλαδή εάν πιέσουμε και εμείς με το ίδιο τρόπο, η κηραλοιφή θα γίνει τρόφιμο και θα ενταχθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Οικοτεχνίας;;;
 
-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ: ακριβώς
 
Στα δίκαια αιτήματα του κλάδου χρειάζονται α) ισχυρά επιχειρήματα και β) πίεση. Με αντίστοιχη πίεση ακόμα και τα σαπούνια γίνονται…….τρόφιμα.

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΧΡΥΣΟ ΜΕΛΙ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΙΙ. Designed by John Tsipas